Barnmålning.



Igår hade vi barnmålning i skolan. Vi möblerade om lite i schemat eftersom vi fått en praktikplats i helgen på max. Det är tydligen någon familjedag där så de ville ha barnmålning. Jag kommer tyvärr inte kunna vara på det eftersom jag har fullt upp i helgen ändå. Hur som helst, jag gjorde med Ines och vi hann med ungefär 5 st barnmålningar var. Skönt att få slappna av lite, men jag måste faktiskt säga att när vi började närma oss lunchtid var det inte lika roligt längre, haha ! Hyn mådde ju inte så bra efter att ha tvättat den flera gånger och det sved i ansiktet... Men men, så är det.
Idag ska vi återgå till skönhetsmakeup. Ska faktiskt bli skönt... Jag har en del att träna på innan provet på fredag. Får se om Katarina är snäll och ställer upp som modell ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0