En lite bättre dag...



Idag har det varit en lite bättre dag i alla fall. De senaste dagarna har det varit så mycket att tänka på, så jag har inte kunnat koncentrera mig på varken det ena eller det andra. Men idag lyckades jag få till maken på Fredrika ganska bra i alla fall, så det är jag nöjd med. Skönt att kunna gå från skolan och känna att man lyckats någorlunda i alla fall.
Hade samtal med Therese idag också. Det ska vi ha en gång i veckan hädanefter. Det känns tryggt. Då får man veta lite hur man ligger till. Hon är så förstående och otroligt duktig. Är glad att vi har henne som lärare. Trivs verkligen med allt i skolan, ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att gå Make up artist utbildning. 
Ska snart iväg och jobba ett par timmar, sen ikväll blir det slapp med Katarina. Gud vad skönt det ska bli ! Har lite läxa att göra men det kan jag göra samtidigt, ska bara leta bilder efter olika ögonformer :)
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej! Det är så kul att följa din blogg.

Behöver du en modell någon dag så ställer jag gärna upp om jag inte själv är i skolan. Hör gärna med de andra tjejerna om du inte kan. Jag har ju så nära till eran studio. :)

kram och lycka till med utbildning och jobb!

2010-02-03 @ 14:21:59
URL: http://evelinajonna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0