Gnuggar geniknölarna...

Nu har jag gnuggat geniknölarna ordentligt. Har kutat runt på Kupolen och införskaffat lite grejer till den kommande plåtningen med Elin & Fredrik. Jag försöker vara lite kreativ av mig och makeupen kommer nog bli grym, hoppas jag :) Har velat testa detta hur länge som helst, så nu är det dags. Det ska bli hur roligt som helst ! Jag älskar att vara kreativ och leka med färger och inte hela tiden göra allt i skönhetssyfte. Den kommande plåtningen blir en blandning av de två. Elin har jag satt på den mest kreativa delen, eftersom jag tror att hon passar alldeles utmärkt i tuperat hår och mycket smink. Nu återstår det bara att prata ihop mig med Elin om kläder och ge henne lite mer information om vad som ska hända & ske. Men jag tror att vi kommer få en rolig dag tillsammans. Det handlar ju inte bara om att få bra bilder, man måste se till att ha roligt samtidigt oxå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0