Kopiera en skönhetsbild.



Clean beauty tema idag igen. Vi skulle kopiera en skönhetsbild. Inte så lätt som man kan tro. Det gäller att verkligen titta på bilderna och klura ut vilka skuggtekniker som använts osv. Gjorde först en lite svårare makeup på Katarina. Passade på att ta lite utmaning nu i början innan det är dags för alla betygssättningar osv. Det var dock inte så lätt som jag hade tänkt mig, men lite utmaningar lär man ju ta för att kunna lära sig något nytt :)
Andra makeupen fick bli en i bruna färger, med intensitetsskugga och varierad globskugga. Den blev mycket bättre än den första och passade henne mycket bättre.

Det är en del spännande saker som lurar bakom hörnet nu, både denna vecka och nästa vecka. Riktigt roligt ! Ser fram emot det, det ska bli så himla kul.

Nu ska jag fixa med lite skoluppgifter och sånt... Skönt att ha tid över för sånt nu igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah vilken näsa ja har :P Skulle ha sett bättre ut om håret haft lite lockar och utsläppt :P

2010-02-09 @ 19:41:32
Postat av: Linn

Sv: Va kuuul! :D

Åh, du skulle nog dö om du såg mig osminkad! hahah :D

2010-02-09 @ 19:59:37
URL: http://linnlowes.com
Postat av: lisa!

ögonen lyckades du ju jättebra med, ser mystiska ut! :)



okej, då förstår jag.. fransarna är ju nästan det viktigaste tycker jag ;) haha

2010-02-11 @ 16:22:57
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0