Make up store.



Har tillbringat hela eftermiddagen på Make up store. Första dagen idag. Det gick helt ok. Men nu när jag kom hem så känns det som en enda gröt i huvudet. Så mycket nytt att ta in i både skolan och jobbet. Så mycket att komma ihåg och så mycket att göra... Tur jag har en snäll mamma & mormor som tydligen ska hjälpa mig med matlådor under veckan nu ! ♥ Jag är helt slut. Lite tufft är det nu, eller mycket... Men det löser sig nog med tiden, när man kommer in i allt lite mer... Men jag behöver vila. Jag längtar efter att kunna lägga mig i soffan och se en bra film utan att behöva tänka på skolan eller jobbet. Jag längtar efter att kunna koppla av ordentligt. Jag behöver det nu. Men tiden finns inte, den räcker inte till. Jag gör mitt bästa och det är väl huvudsaken, men jag kan inte sticka under stolen med att det är jobbigt. Jag visste att skolan skulle vara intensivt, men nu är det kombinerat med jobb också, ännu mer intensivt. Jag hoppas det släpper lite med tiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro mig de blir bättre snart. :) Kämpa på. Love ya Kram kram

2010-02-02 @ 20:30:55
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Helen

förstår precis hur det känns!! Jag jobbade också, dessutom 7 dgar i veckan, direkt efter skolan. Man bara längtade efter att få sova typ :D men kämpa vidare. tiden kommer gå skit fort! :)

2010-02-03 @ 12:34:47
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0