Sår...



Idag har vi som sagt gjort sår i skolan. Riktigt äckligt om man får säga så... Vi använde oss av vax och latex, och latexen luktade rent ut sagt skit ! Jag trodde jag skulle spy. Det blev ungefär som med barnmålningen, var riktigt roligt på den första men sen när man hade gjort ett par stycken så svek oss motivationen. Fredrika fick ett skärsår på armen och ett skogghål i pannan iaf. Och hon gjorde världens konstigaste skärsår på mig, med en grön mask i. Ögon och mun fick den oxå, haha ! Det var nog ungefär där någonstans som motivationen svek...
Therese blev sjuk och åkte hem så vi fick gå när vi ville, var kvar till tjugo i ett i alla fall och städade och planerade lite inför plåtningen med Ryan.

Nu ska jag gå och packa och planera inför morgondagens plåtning. Känner mig helt redo med makeupen, men kläderna är det värre med ! Får nog bli en hel resväska som följer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0