Sotning.



Idag har vi gjort sotning i skolan. Gick ganska bra för att vara första gången. Eller första gången kanske man inte ska säga, man har ju gjort det på sig själv många gånger innan, men med helt andra tekniker... Satte på ett par lösfransar också.
Efter sotningen fick hon en vardagsmakeup i rosa toner, med eyeliner. Jag kände att jag verkligen behövde träna på det, och fick tydligen till den ena bra i alla fall, så det tar sig !

Imorgon har vi prov, så nu ska jag plugga, plugga, plugga !

Kommentarer
Postat av: sanna

du är så himla duktig på att sminka, jag önskarj ag vore lika duktig och kreativ :)

2010-02-24 @ 21:01:23
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0