Året som har gått.

När jag tänker tillbaka på året som har varit så får jag lite ångest. Vad har jag gjort egentligen ? Jag har stått och stampat på samma ruta och det har inte hänt så mycket. Men när jag tänker tillbaka så har det varit ett roligt år. Jag har lärt känna några underbara människor och kommit närmre många av mina gamla vänner. Vi har haft en roligt år tillsammans. Några minnesvärda stunder är alla härliga utekvällar, allt spontant tok tillsammans med brudarna (när vi grillade marsmellows över tända ljus nere vid älven, när vi klädde ut oss till gubbe & tant och gick runt älven för att se hur folk skulle reagera, det är inte ens en liten del av allt tok...), fotosessions, peace & love 2009, resan till Sunny beach, Kolmården och Stockholm... Ja, det finns mycket minnen att ta ifrån. Det här året har jag nog utvecklas mycket som person. Jag har någorlunda koll på vad jag vill ha ut av livet känns det som. Det kommande året blir det till att ta tag i en del av det. Några nyårslöften har jag inte. Varje år tänker jag att jag ska sluta äta så mycket godis, börja träna osv, men till vilken nytta ? Vill jag ändra på något gör jag det ändå, jag behöver inga nyårslöften för det. Jag orkar allvarligt talat inte bry mig i sånt som har med matvanor och träning att göra, man lever bara en gång, så se till att njut och gör det du mår bra av ! Det enda nyårslöfte jag skulle kunna ge mig själv i år är att jag ska göra allt för att lyckas med det jag vill i livet, sen om det går andra vägar än jag har tänkt mig, det visar sig. Men jag ger inte upp i första taget !


(Här är en bild tagen från en utekväll tillsammans med några av mina närmsta vänner. Bilden är så typiskt jag.)

Kommentarer
Postat av: Pilla

jo jag hade en trevlig och mysig nyår. haha ser på bilderna att du också hade trevligt:) eller?

2010-01-02 @ 21:26:37
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0