Dagens makeup från studion.



Idag på morgonen har jag varit ner till makeupstudion och suttit modell åt Matilda på deras sista dag. De satt och firade när jag kom, med godis & champange. Jag längtar tills jag också är där, färdig makeup-artist. Men som Matilda sa, tiden går fort och man får ta vara på tiden när man går i skolan. Det kommer nog bli jätteroligt. Hur som helst, idag hade de inget direkt tema som skulle göras, utan de skulle hålla en kurs med oss modeller och så fick vi sminka oss själva. Jag valde en vardagsmakeup i bruna och naturliga färger. Var lite extra roligt när man fick vara med och sminka lite själv. Jag fick oxå veta att vi är fyra stycken som ska gå i gruppen jag ska börja i, två tjejer från Örebro, jag och en till om jag har förstått det rätt. Lite synd att vi är så några, roligt att träffa människor som har samma intressen som jag själv har, men samtidigt bra att vi är lite färre då man faktiskt får den hjälp man behöver... Det ska bli riktigt roligt iaf. Kan inte fatta att vi kör igång redan på måndag. Spännande !

Kommentarer
Postat av: Ciiz

ooj du var inte snabb på att svara :P

2010-01-22 @ 16:28:52
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0