Dagens makeup - silversnow.



Det var ett tag sen jag la upp nån dagens makeup nu, men här kommer en. En silvrig makeup (ser blått ut på bilden av nån anledning, men det är alltså silver) med små pärlor. Eyeliner är såklart ett måste som alltid :) Sällan jag gå utan eyeliner. Möjligtvis när jag ska till jobbet och inte orkar lägga ner så mycket energi på makeup'en, då brukar det bli mineralpuder och mascara bara.
På tal om jobb så såg jag igår något otroligt fascinerande. Man får se mycket när man arbetar med barn, men igår var jag riktigt imponerad ! Jag satt och gjorde armband med några gamla barn från Tornet (mitt gamla jobb) när en tjej kom in och sa att vi skulle få se ett uppträdande om vi kom till grupprummet. När jag kom in var det en pojke från min första praktikplats (då var han bara 2 år, nu är han ungefär 7) som skulle dansa till Michael Jackson, han var grymt duktig ! Att ett barn, eller någon överhuvudtaget, kan dansa sådär. Han gjorde alltså riktiga moves, och snacka om att ha rytmen i kroppen. Som ni säkert förstår var jag mäkta imponerad, det är inte varje dag man ser en 7-åring dansa till Michael Jackson som dessutom gör det helt otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: Nath

grymt fina ögonbryn och jätte fin makeup=)

2010-01-13 @ 19:38:28
URL: http://lillnaath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0