Det är bara så jag...



Vanligtvis brukar jag hata att le på kort. När jag var yngre skrek jag så fort någon riktade en kamera mot mig. Men så är inte riktigt fallet nu... Eftersom jag älskar allt som har med kort att göra, roligt att ha lite minnen att kunna se tillbaka på. Vill kunna föreviga allt, varje ögonblick, varje stund... Det går ju inte riktigt, men med en kamera kan man föreviga mycket i minnen.
Jag och Katarina har fotat lite idag. Vi tänkte ta en sväng nere vid älven men sen upptäckte vi hur kallt det var och kom inte längre än till cykelvägen här utanför. Katarina fick till några bra kort på mig i alla fall, där jag ler. Hör och häpna ! Alla som känner mig vet att jag brukar protestera över kort där jag ler. Men det är ju jag. Jag menar, flumm, skratt, glädje...det är bara så jag. Och just nu är jag lycklig. Förvånansvärt lycklig.

Kommentarer
Postat av: jennie

fina bilder :)

2010-01-10 @ 18:36:12
URL: http://stuupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder gumman...du är jätte fin när du ler..även annars oxå..pussen

2010-01-13 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0