Gladare människa får ni leta efter.

Jag är så himla glad just nu ! Jag ska på arbetsintervju på Tisdag nästa vecka, och jag kan ju säga såhär... det är drömjobbet ! Ett jobb som jag alltid velat ha. Mer än så tänker jag inte avslöja än, men ni som känner mig kan nog räkna ut ungefär vad det är iaf :) Det blir min första arbetsintervju och med tanke på hur nervös jag var inför antagningsintervjun till skolan så kan jag inte ens tänka tanken på hur nervös jag kommer vara denna gång, men jag ska förbereda mig lite bättre nu och ge gärnet ! So wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Spännande :)

Lycka till!

2010-01-15 @ 15:27:31
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0