Hemma efter en bra dag i skolan.

En ny kategori har startat här i bloggen - makeup-artist utbildningen '10. Så nu kommer ni få följa mig en hel del i det som händer i skolan, alla produkter vi använder osv.

Dagen har varit bra i alla fall. Kul att det äntligen har kört igång på riktigt. För det kan man då verkligen säga att det har. Vi körde igång på en gång med grunderna och basen. Läxa tills imorgon har vi fått också. Tar en paus nu för att vila huvudet lite, efter allt nytt som varit idag. Gruppen vi är är jag jättenöjd med i alla fall, urgulliga och trevliga tjejer ! Som dessutom har samma intressen som jag. Ja, jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga, förutom att jag trivs som fisken i vattnet hittills ! :)

Ska självklart visa er min gigantiska makeup-väska och lite produkter som finns i den lite senare :). Men nu ska jag kasta mig över pärmen och plugga tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

kul att de gick bra idag och att det känndes så bra =) ja dom växer fort dom där små rackarna!! =) får ta och klämma in en träff nu framöver. Hur går du i skolan och jobbar du nu fram över?? saknar dig!!

2010-01-25 @ 21:03:20
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0