Många bollar i luften...


(Såhär ser jag ut idag. Körde på lite naturliga färger i brunt, tyckte det passade bra på intervjun, och eyeliner & mascara. Självklart rouge och läppglans oxå ! :))

Oj, vad det händer mycket nu känns det som. Skolan börjar på måndag, spännande ! Och anställningsinervjun idag, får veta imorgon vilka som får jobbet. Det var många som hade sökt, och jag ska nog ha en himla tur om jag får jobbet med tanke på att jag inte är utbildad än och inte har någon större erfarenhet. Att jag verkligen vill ha jobbet är det ju inge snack om, men jag är ganska glad att jag kom till intervjun ändå. Men hoppas gör jag såklart fortfarande, även om jag försöker att inte ha allt för stora förhoppningar.
På lördag ska jag och hälsa på familjen jag kanske ska jobba hos några kvällar i veckan. Vore hemskt bra nu under utbildningen iaf, med lite extra pengar. Vi får se hur det går med allt. Lite spännande är det iaf att det händer lite nu och att livet inte står still.

Katarina har varit här sen igår, och blir kvar tills imorgon. Ska se på One tree hill nu och sen blir det massa pyssel !

Kommentarer
Postat av: lisa!

vad är det för jobb du sökt? :)

2010-01-19 @ 23:09:52
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Hej ! Har bytt blogg, kika gärna in på denna :)

2010-01-23 @ 11:57:42
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0