Minnen jag aldrig glömmer.



Vad gör ni denna fredagskväll ? Just nu sitter jag och pysslar med mitt fotoalbum med bilderna från Sunny beach. Som jag har väntat på dessa bilder, äntligen har vi tagit tag i det och framkallat i stort sett alla bilder från resan som nu ska in i albumet. Vi skrev "dagbok" under veckan och det finns mycket händelser och kommentarer att ta ifrån. Som poolpartyt tex när Katarina blev så tarv på champangen och sprang barfota mellan nattklubbarna och trampade i glas så blodet sprutade, eller när jag somnade med munnen full med chips, eller när Katarina åt stenhård pizza, alla utekvällar, dagarna på stranden... Det finns mycket bra minnen, vi hade inte tråkigt en enda dag. Kommer minnas denna resa med glädje och jag kommer definitivt vilja åka tillbaka till Sunny beach fler gånger.

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Allt bra med dig idag ? :) Fredag o allt !

2010-01-22 @ 20:17:44
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Ciiz

jaha gud vad roligt :D du kan få sminka mig haha.

Ja det är jobbigt :P

2010-01-22 @ 20:29:49
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nej du den där veckan va fan den roligaste i mitt liv! :) Och de kommer ja heller aldrig å glömma. :P Men du käkade också sten hård pizza haha inte bara jag. :P

2010-01-23 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0