Nu börjar det klarna...

(Inez före och efter sminkningen, ser ni skillnaden ? Hon har praktiskt taget dockhy på bild nr 2)


Idag har vi gjort så mycket i skolan så jag vet knappt vad jag ska börja med. Vi har tränat på modellering i alla fall, lagt skugga, fransmarkering osv. Vi tog en paus klockan ett när vi slutade och gick och åt och sen körde vi igång igen. Vi kände nog alla att vi behövde lite mer tid på oss för att lära oss allt från de senaste dagarna, och det klarnade en hel del på att stanna kvar ett par timmar extra. Så det gjorde susen och vi kunde gå hem lite klokare, och lugnare :)
Trivs otroligt bra med alla i klassen och Therese som vi har som lärare. Alla är så snälla och den finns lixom ingen konkurrans vad jag kan känna, utan vi hjälper varandra helt enkelt, vilket är super !

Nu ska jag laga mat och sen ska jag fixa fram ett sminkbord här hemma, så nu ryker pysselbordet ! Känns som att sminkbord kommer vara välbehövligt de kommande månaderna. Jag vet inte hur mycket jag nästan slagit sönder pga att det inte finns tillräckligt med plats att lägga grejerna på, men nu är det snart fixat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0