Bakom kulisserna.


(En bild från plåtningen med Alexandra. Ja, vi har väldigt roligt under plåtningarna !)

Idag har jag städat halva dagen, så nu är det riktigt fint här hemma. Sen har Alexandra varit här och lämnat över bilderna till mig. (Det blev massa krångel under förra plåtningen så vi fick lov att lägga in bilderna på hennes dator). Vi fikade, snackade skit och skrattade en massa. Som vanligt när vi ses. Det blir bara massa tok ! :)

Imorgon väntar jobb hela dagen, 11-20.10. Under rasten ska jag införskaffa hårfärg och göra något åt mitt förbaskade hår. Det ser hemskt ut.

Nu ropar tandborsten och sängen. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Jo men så säger alla!! Att mig kan du prata med.

Men min rädlsa tar över och allt låser sig, kan kan inte prata jag kan inte berätta. Är rädd för att bli sviken eller ja jag vet inte längre vad jag är rädd för. kram

2010-07-28 @ 10:27:30
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0