Green eyes, green colours.



Tidigare ikväll var första gången på ett tag som jag la en hel makeup. Jag har jobbat så mycket så jag har faktiskt inte riktigt orkat. Det har mest blivit mascara, rouge och ett snyggt läppstift. Även om det är när jag jobbar som jag borde lägga ner mer energi på makeupen. Men jag är så fruktansvärt trött nu. Jag längtar efter att få vara ledig lite. Det känns att jag inte är van att jobba såhär mycket. Men det går bra och det är jag glad för !
Däremot så upptäckte jag hur mycket jag har saknat att bara stå framför spegeln i lugn och ro och låta kreativiteten flöda... Är det något jag älskar att göra så är det att sminka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0