Summer nails.



Har ni sett Depend's alla nagellack som finns i alla fina färger nu under sommaren ? :) Jag har fastnat för det som är päronglass-färgat. Har gått och tittat på det länge nu, så idag bestämde jag mig för att slå till. Även ett aprikosfärgat fick följa med hem. Nagellackslådan börjar bli överfull nu, men jag insåg idag att jag inte har så mycket somriga färger förutom rosa. Det enda som är lite tråkigt är att Depend's nagellack sitter sådär halvbra, flagnar ganska fort, men färgerna är ju som sagt underbara ! Däremot kanske de sitter bättre med ett topplack. Hur som helst, finns att köpa på bla Kicks för 25 :-. Helt klart värt det ynka priset. Mer värt än en godispåse, eller vad säger ni ? ;P Eller det kanske bara är jag som slänger mina pengar på godis ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0