Besök.



Idag kommer min äldsta och bästaste vän hit till Borlänge. Vi har varit vänner så länge jag kan minnas, och även fast hon nu bor långt ifrån och vi inte kan ringa varandra och bara träffas när vi känner för det så har det aldrig spelat någon roll.
När hon sa att hon skulle flytta grät jag och jag antar att jag trodde att vi aldrig skulle kunna hålla kontakten. Men tänk så fel jag hade ! Hon har alltid betytt mycket för mig och kommer alltid att göra det vad som än händer. Vi är så lika på så många vis.
Om ni inte redan förstått det så ska hon hit för att gå på Peace & love. 2007 är fortfarande det mest minnesfulla året. Det var första året jag var på festivalen och det var med henne. Vi får se hur detta år blir. Jag har inga höga förväntningar på festivalen det här året för det verkar helt enkelt inte vara meningen att jag ska kunna gå dit och slappna av och ha roligt. Det är någonting som sätter käppar i hjulet hela tiden.

Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan åka ner och hämta ut banden så fort tjejerna kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0