Bryn & fransfärgning.


(Före och efter färgning)

Nu har jag tagit en varm dusch och pysslat om mig lite extra. Bland annat färgat ögonbrynen och ögonfransarna. Ser genast lite fräschare ut. Jag kör på en brun-svart nyans från Depend. Och med hjälp av en mascara-borste borstar jag på det bara i både bryn och ögonfransar. Nästa gång blir det en svart på fransarna för att få lite mer effekt. Jag hade gärna velat ha lite mer effekt på underfransarna också, men eftersom jag inte hade tillräckligt med färg kvar i förpackningen så räckte det inte riktigt. Färgen finns att köpa på bla Kicks. Perfekt nu till sommarn när man ligger och glassar på stranden och inte vill kladda med mascara. Däremot tycker jag ändå att det blir en helt annan effekt med mascara, så en vattenfast ligger näst på min inköpslista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0