Clear up strips



Idag har jag gjort mycket nytta ! Jag och Linda har gått igenom alla produkter från Oriflame, så nu är vi snart fit for fight för visningar. Tänkte visa lite produkter här senare :)

Nu på kvällen har Lisa varit här och vi har haft lite tjejkväll. Testade Clear up strips'en från Nivea. Dock ingen höjdare enligt mig. Gjorde ganska ont att ta bort och kan inte se någon större skillnad nu efteråt. Visst känner man sig fräsch osv, men då kan jag lika gärna köra på en vanlig ansiktsmask. Men nu har jag testat i alla fall. Men det finns säkert många som tycker de fungerar bra också. Finns att köpa på Kicks för 55 :-.

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Det finns mycket på KICKS!!! =)

Ja tänk om jag skulle vilja krulla håret någon gång=) haha kram

2010-06-07 @ 22:30:45
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: DONKEN

vad gör den produkten för något och hur använder man den? låter ju inge bra om den inte funkar. hehe..



tack för din röst på lindas mammablogg! nu räknar jag rösterna så resultatet kommer strax. ha det gott! kram annelie

2010-06-08 @ 00:14:52
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Tack gumman!! Fast allt annat ser ju ut som ett bomb ned slag =(

Dom kostade 20 kr eller 25 kr för 1 planta i Torsång och dom blev ju riktigt stora och fina!!

Man kan ha dom både inne och ute så KÖP en sådan vet jag så har du också lite rosor =)

Puss

2010-06-08 @ 22:39:04
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0