Foundationtest - Lancome Idole.



Idag kör jag på en foundation från Lancome - Colour Idole. Jag märker ingen större skillnad mot Lancome's Ideal. Den täcker lika bra och ger ett lika tunt och fint resultat. Finns att köpa på Kicks för lite över 400 :-.

Om 45 minuter ska jag iväg och jobba. Måste ju erkänna att det inte känns så lockande när det är såhär fint väder. Och andra sidan är det ganska roligt på jobbet nu. Vi har en kommande rea och en GWP om en vecka som vi håller på och förbereder för.

Nu ska jag äta frukost, om det nu finns någon. Jag var så dum och glömde smör & pålägg på jobbet igår, så nu finns det inget här hemma. Men något ska jag väl kunna hitta på :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: helen

ser ju bra ut. kanske ska testa den :)

2010-06-21 @ 20:42:06
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0