Fredag ?



Jag vaknade tidigt i morse. Det var ganska skönt, för nu hann jag göra mig i ordning och ha lite Erica-tid. Idag kör jag på en lila & svart makeup. Lila är faktiskt den enda färgen jag verkligen trivs i. Jag älskar färgglada makeuper, men när jag själv har det trivs jag inte riktigt. Jag är mycket för svart och brunt. Men lila känns mer som jag än alla andra färger.

Jag kan inte fatta att det är Fredag idag. Det känns verkligen inte som det. Kanske är det för att jag ska jobba hela helgen. Men allt känns mycket bättre idag i alla fall. Jag var fruktansvärt trött igår och hade kunnat börja lipa för i princip vad som helst. Hatar sånna dagar. Hoppas denna dag blir bättre.

Nu ska jag käka frukost och sen bär det av till jobbet. Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Jag har skrivit om dig och länkat till din blogg på min sida.hoppas de inte gör något =) puss

2010-06-19 @ 00:08:33
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Vilken härlig och fin bild!!kram

2010-06-20 @ 22:42:31
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0