Makeup, hair and colours.



Vad mycket det är att göra just nu. Jag hinner inte nånting. Det är jobb, jobb, jobb. Men det är väl så det är när man har 4 jobb samtidigt. Från det ena till det andra. Jag längtar efter lite ledighet. Det var länge sen jag sminkade mig själv riktigt nu. När jag ska åka till dagis orkar jag inte precis gå upp tidigare på morgonen för att sminka mig, det känns inte värt det. Men snart kör det igång på riktigt på Kicks, då ska jag testa massa nya produkter och visa för er !

Har kikat tillbaka på massa bilder och kommit på att jag saknar mitt blonda hår. När jag hade det var jag så trött på det, färgade det kopparfärgat och trivdes utmärkt, färgade det rött och trivdes utmärkt förutom att jag inte kunde sminka mig på samma sätt. Blont är helt klart bäst när det gäller att få fram makeupen. Den syns mycket mer när man inte har någon röd nyans av hårfärg som tar fokus. Röda läppar är ju dessutom toksnyggt till blondt hår, I love red lips !

Funderar på om jag ska kasta mig i sängen eller lägga mig och titta på Sex & the city på tv:n. Har så svårt att somna nu när jag är ensam, så då är det inte så roligt att gå och lägga sig. Även fast jag borde, för jag kommer nog vara ganska trött efter den här veckan !
Ska hur som helst krypa ner och vila lite. See ya soon !

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Ja vi får ta och göra det =) Hade jag haft pengarna så hade jag fan köpt en häst NU!!

2010-06-10 @ 22:15:02
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0