Red lips & champange.



Det var en ganska jobbig dag igår. Jag var så trött på jobbet och sista timmen gick lite segt ! Ville bara åka hem och göra mig i ordning inför kvällen, men så möttes jag av regn och då tappade jag lite av humöret. Men åkte hem och duschade och fixade mig lite innan jag mötte upp Katarina för att äta pizza. Sen åkte vi hem och sminkade oss och drack champange innan vi drog iväg till Klas. Kvällen gick fort och vi hann inte med så mycket egentligen, men det var roligt ändå.

Ikväll skulle Klas och dom ha någon fest, men jag pallar inte riktigt. Är alldeles för trött för det, så Kalle fick åka ensam och här sitter jag och längtar efter godis och en bra film ! Vad gör ni ikväll ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0