Clinique 3-step.


För ungefär 1 vecka sen knallade jag in på Kicks och köpte nya hudvårdsprodukter, från det omtalade märket Clinique. Ungefär 750 :- (!) fattigare kom jag ut med Clinique 3-step och någon kräm för yttre påfestningar. Nu, knappt en vecka senare, är jag som alltid haft en blandhy, torr och stram i hela ansiktet. Det svider som fan och mina ögonlock ska vi inte ens tala om... Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv varit torr i ansiktet.

Rengöringskrämen klarar inte ens av att ta bort sminkrester. Och ansiktsvattnet är så starkt så man kan tro att man badar i handsprit. Hudkrämen innehåller oljor och det hurrar jag inte för.

Jag vet att man ska ge alla nya produkter minst 1 månad, men ska man behöva gå runt och ha ont i hela ansiktet ? Nej, knappast ! Clinique kommer inte i närheten av mitt ansikte en dag till. Nu ska jag gå och leta upp någon riktigt fet kräm att ha på ögonen, annars har jag nog inga ögon kvar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Har du testat Exuviance? De har väldigt bra produkter, men de är dock dyra de också... Men det går att få det billigare genom att beställa från USA....

2010-03-18 @ 23:32:34
Postat av: Anita

testa md formulations dom er dyra med jättebra, kan bestilles på www.feelunique.com, eller så får man kjöpt det hos hudpleiere men der er det svindyrt, elelr så er decleor bra også:)

2010-03-19 @ 23:45:00
URL: http://blaaballong.blogspot.com
Postat av: Åsa

Men du vet att du inte ska använda produkterna på ögonenlocken eller kring ögonen. Det är ju starkt alkohol i tonern.. Ett tips bara. (jag vet att jag skriver på joooordens äldsta inlägg)

2012-04-05 @ 08:53:35
URL: http://Minbebis.com/blogg/asarosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0