Hur kan det få hända ?

Jag vet inte hur många av er som följde Madde's blogg under tiden hon levde. Jag gjorde det. Och det är en historia som berör och printar sig fast i huvudet. Madde hade cancer och dog ung den 15 september 2008. I bloggen hade hon alltid en positiv attityd och försökte alltid hitta lösningar i allt, hon var en kämpe helt enkelt. Många som läste hennes blogg har säkert även följt hennes pojkväns blogg, där han beskriver sin enorma saknad efter sin älskade. Även hennes mamma bloggar och efter att inte ha läst dessa bloggar på ett tag, möttes jag av det hemska på hennes mamma's blogg att även hon drabbats av cancer. Det borde inte vara tillåtet att det ska få hända ! Speciellt inte flera gånger i samma familj. När ska vi någonsin kunna hitta ett botemedel mot denna hemska sjukdom ?!

En sak jag alltid glädjs över i dessa bloggar är den enorma kärleken som finns. Sättet David skriver på om Madde ger oss andra hopp om att det finns äkta kärlek som inget kan övervinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0