Jag är inte längre blond...


(Jag innan utgång igår)

Jag har ju glömt berätta att jag har färgat håret. Har ju varit trött på att vara blond ett längre tag nu och tyckte det var dags för en förändring. Så jag kutade in på Kicks och köpte en röd hårfärg, och en kopparfärgad hårfärg från Loreal med slingor i. Hittills så trivs jag riktigt bra i min nya hårfärg. Det brukar jag aldrig göra när jag färgar håret, men jag har heller aldrig testat någon färg som går lite åt det röda hållet. Så det här känns mycket bättre ! Till sommaren kanske det blir att lägga i lite mer slingor, men det visar sig.

Lite senare kommer Johanna hit och jag ska sminka henne innan hon ska på fest. Hoppas hon vill ha någon rolig sminkning med lite färg ! Jag älskar att leka med färger.
Sen ska jag vara hemma med mamma & pappa ikväll och titta på melodifestivalen och bara ta det lugnt.

Nu ska jag gå och tvätta av mig mitt smink och låta min hy vila lite. Jag var in på Kicks idag och köpte nya hudvårsprodukter och jag hoppas de fungerar för det var fan inte billigt !

Kommentarer
Postat av: Disa

blev jätte fin i den nya färgen! klär dig riktigt bra!

2010-03-13 @ 19:51:49
Postat av: a-c

Vad fint det blev!! :)

2010-03-14 @ 09:55:01
Postat av: lisa!

jag tycker du passar mycketmycket bättre i den här färgen, fortsätt med den! :) superfint verkligen!

2010-03-18 @ 17:36:42
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0