Påsklov...

Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva känslan av att ha lov igen. Påsklov ! Riktigt skönt att vara ledig och nu är det värsta över i skolan. Bara en vecka av praktiska slutprov kvar och sen slutar vi. Det har redan gått 3 månader, det är helt sjukt ! Jag vill inte att det ska ta slut. Det är nog det roligaste jag gjort och tiden har gått så fort. Tiden går fort när man har roligt.

Jag njuter av allt i fulla drag idag.
Slutfotograferingen är över, teoriprovet är över, vi fick lägenheten (som är skitfin !), vi blev av med våran lägenhet till 1 maj, jag har lärt känna massa underbara människor under den här utbildningen, inte bara de jag går med utan även modeller. Jag börjar sälja lite makeup-produkter nu, ingenting jag kommer bli speciellt rik på men jag tycker det är roligt plus att jag får produktkännedom och kan fylla på min egen makeupväska med produkter jag tycker fattas efter utbildningen...
Imorgon hoppas jag att jag & Joakim ska ha plåtning, om vi hittar någon modell vi tycker passar framför kameran.

Imorgon ska jag försöka ta tag i att ringa runt och boka studiebesök oxå, så jag får det gjort innan skolan är slut. Mycket att göra, but I like it ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0