Skoldagen.



Skoldagen idag gick riktigt segt, för första gången. Jag vet inte om det var bara för att vi började sminka modeller en timme tidigare än vanligt, eller om det berodde på något annat. Hur som helst så hade vi manlig scenmakeup idag, så Klas och en till kille kom. Det gick bra i alla fall, det var inte så svårt. Fick sminka oss själva också eftersom vi bara hade två manliga modeller, och alla andra var tvungna att sysselsätta sig med något under tiden de andra sminkade...

Nu håller jag på och försöker klura ut vad jag ska göra på slutfotograferingen. Det är svårt när man inte vet riktigt hur modellen ser ut och vad hon passar i. Men nu har jag kommit på en idé som känns bra i alla fall, så jag hoppas den blir bra också och att hon passar i det. Ska prova på mig själv nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0