Slutfotografering & plåtning.



Slutfotograferingen idag gick inte så bra som jag hade hoppats. Jag vet inte om det är jag som har satt för höga krav på mig själv eller om jag helt enkelt är paranoid. Första plåtningen med Maria kändes inte bra alls. Saker som jag innan har kunnat hur bra som helst gick helt plötsligt inte alls lika bra. Hade köpt ett nytt läppstift som inte var nå bra alls, vilket förstörde en del. Vaknade i morse och hade världens huvudvärk också, proppade i mig alvedon, och det kanske hade en inverkan på hur det kändes idag.
Den andra plåtningen med Ami kändes mycket bättre och jag blev nöjd med makeupen.

Efter slutfotograferingen gick jag & Fredrika och åt thai. Jag inser ju mer tiden går hur mycket jag kommer sakna skolan & de som jag lärt känna under tiden. Är så glad att jag lärt känna dem, de är underbara allihopa ! ♥

Sen åkte jag vidare till tågstationen och sminkade inför en plåtning tillsammans med Joakim. Det kändes jättebra ! Och jag tror att bilderna blev hur bra som helst. Ska bli spännande att se dem sen !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är också underbar Erica^^ Kommer sakna er en massa!(F)

2010-03-28 @ 18:19:12
URL: http://sandradaahl.blogg.se/
Postat av: lisa!

tjejen på bilden blev ju jättefin, tycker du lyckades superbra med henne iallafall :)

2010-03-28 @ 19:26:46
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Ami

Heej kan inte du maila över bilden till mig är du gullig :)

2010-03-28 @ 19:43:48
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0