Teoriprov.

Idag är jag uppe en halvtimme tidigare än vanligt för att hinna gå igenom det sista inför teoriprovet idag. Men bestämde mig för att ha en helt sminkfri dag (pest & pina, men ibland behöver huden faktiskt vila !), så nu blev det ännu mer tid till plugg. Jag kan nog det mesta, Lisa var snäll och förhörde mig igår, men vill gå igenom det en sista gång för att se att det verkligen sitter. Det måste gå bra ! Har laddat med godis för att hålla hjärnan på topp ;)

Efter skolan ska jag åka till mamma och mysa lite när hon har Molly ! Helt underbart söt unge :)

Kommentarer
Postat av: linda

jag håller tummar och tår idag för dig!!MEn jag VET att du KLARAR det galant!! Mys lite med charmtrollet ¨åt mig med =) Hon är go den där Molly! Dags att ses snart tycker jag.puss

2010-03-31 @ 09:20:25
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0