Var tog våren vägen ?!


(Dagens makeup)

Vart sjutton tog våren vägen ?! Igår sken solen och man kunde sitta ute på balkongen och sola. Idag vräker snön ner. Inge vidare med tanke på dagens planering. Ska ha en plåtning med Jonna idag, och vi ska vara ute ! Som tur är så är det tak över där vi ska vara, så jag hoppas att det inte blåser allt för mycket så att vi kan få till lite bra bilder i alla fall. Så typiskt ! Jag som hade sett fram emot den här plåtningen, men jag är en envis människa så jag ger mig inte i första taget :) Jag ska nog gå upp på vinden lite senare och kika hur det ser ut, bilderna ska ju ha en lite tuffare och skitigare känsla, så om det snöar och blåser för mycket ute kanske man kan vara där.

Nu ska jag äta en rejäl frukost så jag orkar med dagen :)


Kommentarer
Postat av: lisa!

ja, jag blev riktigt deppig när jag gick upp - snön vräker ner här också, och blåser så in åt helvete!



den här dagen kan nog inte bli annat än skit! ;b

2010-03-21 @ 13:40:37
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0