Dagens plåtning.



Dagens plåtning med Alexandra och Matilda var det roligaste på länge ! Jag är riktigt nöjd med sminket & stylingen och att vi kom så bra överens. Vi hade roligt samtidigt som vi plåtade, vilket är oerhört viktigt tycker jag. När man trivs tillsammans och har roligt gör man ett bättre jobb. Och jag lät kreativiteten komma fram och kom på nya idéer hela tiden när jag stod och tittade medans Matilda plåtade. Jag är ganska säker på att bilderna blev kanon och jag blir förvånad om det inte finns några bilder alls jag kan använda i min portfolio. Bra jobbat tjejer och tack för en otroligt rolig dag !

Kommentarer
Postat av: Alex

Shiit, jag ser...stor ut :P Tack själv! Riktigt roligt att träffa både dig och Matilda! Väntar med spänning på bildera^^

2010-05-05 @ 21:25:25
Postat av: Matilda

Tack själv, det var riktigt roligt!

2010-05-06 @ 20:01:52
URL: http://fallenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0