Kreativitet.


Makeup & redigering: Erica Erlandsson (jag)
Fotograf: Kalle Jansson


Idag har vi haft plåtning med Alexandra igen. Av någon anledning lyckas hon alltid locka fram kreativiteten i mig. Den här gången gjorde vi henne mycket brunare än vad hon är naturligt, och man kunde inte ens gissa att det inte var äkta. Det blev riktigt snyggt i alla fall. Och hennes blåa ögon kom fram lite extra, vilket var precis vad jag var ute efter. En solbränd, naturlig lock där fokus ligger på ögonen.

De två bilderna ovan är två av mina favoritbilder. Men det finns så många fler !


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej erika!



Men gud tjejen du är ett proffs...när du blir stor och jobbar alla kändisar kom ihåg mig då om jag någon gång skulle gifta mig!

2010-05-13 @ 22:37:57
URL: http://dignityofhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0