Valborgsmässoafton.



Då var sista april över för i år. Gjorde mig i ordning här hemma och var inte på speciellt partyhumör måste jag ju säga. Men jag traskade iväg ner till Jonas vid 7-tiden och gick vilse på precis samma ställe som alltid när jag ska dit, så Jonas fick komma och möta mig ;P Väl hemma hos honom höjdes humöret lite, som alltid när man umgås med människor man trivs med ! Drog sen vidare till Klas och fortsatte festa där. Helt ok kväll, men kunde varit roligare.

Idag har vi varit i Gustafs och jag har sminkat Karin till hennes 40-årsfest. Sen åkte vi med till festen och åt lite, och kom nyss hem. Varken jag eller Kalle är på något vidare partyhumör efter gårdagen, så vi har laddat upp med lite godis och ska mysa lite framför tv:n i stället.

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0