Dagens makeup - the first day.



Jag har varit urusel på att blogga den senaste tiden, jag vet ! Inspirationen har typ varit...död... Men jag hoppas det ska ge med sig snart.
Idag är det första dagen på mitt nya jobb Kicks i Falun. Jag skulle egentligen börja den 1 december men nu var det någon som var sjuk. Nu undrar ni säkert varför jag vill börja arbeta på Kicks igen efter att ha sagt upp mig från butiken i Borlänge för en kort tid sen... Men som de allra flesta redan vet så sa jag inte upp mig av anledningen att jag inte trivdes, utan det låg en rad andra orsaker bakom detta beslut. Men när Karin sen ringde och talade om att det skulle komma en ledig tjänst på 50 % på butiken i Falun var det inget snack om att jag inte skulle söka. Jag tog telefonen och ringde upp dem på en gång och fick komma på intervju dagen efter. Jag är inte nervös eller orolig över att börja igen, det jag är mest orolig över är att jag ska ha glömt bort saker som förut var en självklarhet. Men jag tror att jag bara nojar mig i onödan, så fort jag står där i butiken kommer nog det mesta komma tillbaka. Men det känns som evigheter sen jag jobbade på Kicks, även om det bara var några veckor sen. Det svåraste blir nog ändå att lära sig vart allt står. Men det blir nog bra ! Spännande i alla fall.

Nu är det dags för sen frukost ! Jobbar bara 3 timmar idag så det får bli middag sen när jag kommer hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0