Hudvård...


Idag kom det efterlängtade paketet ifrån Oriflame. Eftersom pure skin har kommit ut med lite nya produkter, och de gamla har fungerat ganska bra på mig, så fick det bli lite tillökning i serien :)
Och sen fick jag även min efterlängtade concealer ! Har använt trion från Mus tidigare, men efter en massa petande med fingrar i den (det är otroligt svårt att låta bli när man har bråttom !) kändes det som att det var dags för en ny. Jag har bytt hudvård och smink för ungefär 2 veckor sedan och satsar på att ha allt naturligt. Jag har haft svårt att hitta en concealer så då fick det bli denna. Så nu är all min hudvård och allt mitt smink naturligt, förutom ögonskuggor, mascara osv.

Lite om de olika produkterna:
Pure skin scrub face wash. Används dagligen och ger en frisk, kylande & fräsch känsla.
Pure skin toner. Tar bort överskott av sebum.
Pure skin shine control cream. Återfuktande kräm som förhindrar glansighet.
Concealer. Trio som neutraliserar blemmor & mörka ringar under ögonen. Lätt och krämig konsistens.

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

japp då ska du få göra det =) Skriv ett inlägg i ett mail till mig så fixar jag in det i bloggen!! =) Kramis

2010-11-04 @ 09:52:32
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

jag såg det =) och som vanligt började jag böla =/

blev du taggat på mötet idag då?kram

2010-11-04 @ 21:44:17
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0