I've got it.


Makeup, hår & styling: Jag
Foto: Jag

Efter en väldigt snabb procedur så fick jag veta idag att jag fick jobbet. Ringde på torsdagen, åkte dit på en snabb intervju i fredags och fick veta idag att jag fick det. Men för första gången i mitt liv skulle jag ha blivit förvånad om jag inte fick det, det kändes som att det gick väldigt bra när jag var där i fredags så... Det är sällan jag tycker att det känns bra efter intervju, eller rättare sagt så har det aldrig hänt !

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och lägga mig och vila lite. Förutom den jobbiga, äckliga saken i ögat verkar jag nu också ha fått magkatarr igen. Förstår verkligen inte vad det är för fel på min mage. Så fort jag mår dåligt eller är stressad så blir det såhär. Men nu förstår jag inte riktigt vad det kommer ifrån. Oftast brukar jag kunna koppla ihop det med en rad händelser eller känslor, men den här gången måste det antingen komma efter eller också vara något omedvetet. Nog för att det har varit mycket ett par veckor tillbaka nu, men det känns som att det börjar på att lugna ner sig lite grann... Lite jobbigt är det att få världens magvärk när det passar som minst.

Nej, dags för sängen och en bra bok !

Kommentarer
Postat av: Linda - En vimsig Mamma

tack för idag gumman! kram

2010-11-08 @ 22:51:03
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: A-C

jag frågar igen.. vad är det för jobb? :)

2010-11-09 @ 15:59:30
Postat av: Jonna

Grattis till jobbet!

Vad är det för jobb du fått?



Tråkigt med magen, hoppas de inte sitter i för länge.

Krya på dig!

2010-11-10 @ 12:03:20
URL: http://evelinajonna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0