One hour to go.



Idag är det plåtning ! Ska bli så roligt. Det var ett tag sen nu, så nu ser jag verkligen fram emot dagen. Och att jag har en ny modell gör såklart det hela lite mer spännande :)
Isabella trillar in här om en timme ungefär och då är det hår & makeup för hela slanten.
Jag själv får vara osminkad & tråkig, fortfarande pga av ögat. Jag hoppas verkligen att det ger med sig lite innan kvällen.

Nej, dags att slänga i sig lite frukost och greja lite innan det är dags ! Mormor tyckte jag skulle bjuda på kaffe & bulle, men jag förklarade för henne att de inte är här för att fika, utan för att jobba :) Dessutom tror jag inte någon av oss kommer kunna koncentrera sig på någon bulle. När det är plåtning är man så inne i det man håller på med att man knappt kan tänka på något annat ! I alla fall jag :)

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

vad kul! och med ny modell och allt =) hoppas de kommer lite bilder sen =)kram

2010-11-07 @ 22:24:22
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0