Halloweenfirande på jobbet.



Idag har vi haft halloweenfirande på jobbet. Det var ren tur att jag inte missade alltihop, eftersom jag lyckades slå ner mobilen i golvet i natt, så när jag vaknade halv sju låg den på golvet och batteriet låg bredvid.
Klev upp och fixade min sminkning. Hade bestämt mig för att vara en enkel vampyr, då jag inte kände för att spöka ut mig alldeles för mycket idag. Så det fick bli en svart sotning som gick ut mot tinningarna, röda läppar och ett vampyrbett på halsen. Men jag kan inte påstå att grejerna jag införskaffat var sådär jättebra, det sprack lite och blodet sped sig mer än jag ville. Latexen var klumpig och konstig. Men barnen tyckte det såg skitäckligt ut och de kunde knappt låta bli att titta på det, så det var ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0