Dagens makeup - in bad roses.



Igår kom mitt löshår. Färgen passade bra till mitt nuvarande hår, men jag måste erkänna att jag tycker håret är lite för långt. Aldrig är man nöjd.

För övrigt känns det som att det är lite upp och ner just nu. Ibland vet jag knappt vad jag känner, om jag är glad eller ledsen. En konstig känsla i magen som jag inte kan sätta fingret på. Lite ångest för att allt krånglar så mycket nu, kanske är det den känslan som dyker upp ibland ?
Jag försöker att se framåt, och det funkar oftast. Jag är envis. Men den där klumpen i magen sitter där den sitter. Jag vill hela tiden göra det så bra som möjligt för alla, men ibland går inte det och då känns det jobbigt. Då känns det som att jag är till besvär. Jag hoppas att jag kan ta mig ur det här på något sätt. Jag vet bara inte riktigt hur än. Men det löser sig väl. En sak är då säker, jag ger inte upp mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: sanna

tänk på att du ska göra det så bra som möjligt för dig själv :) vet hur det är att vilja göra allt så bra för alla, men vet du? du är den viktigaste i ditt liv, lyssna på dig själv :) kram på dig!

2010-09-22 @ 22:10:59
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0