Dagens makeup - in lazy days.



Idag blev det en snabb och enkel makeup. Orkade inte anstränga mig då jag inte mådde nå vidare i morse. Men jag får väl skylla mig själv lite grann. Utgång blev det igår, och lite för mycket alkohol för lilla mig. Mådde som jag förtjänade i morse, men det gick över så fort jag kom till jobbet, puh !
Skuggorna jag har idag köpte jag föresten igår, innan jag kutade hem från jobbet. Skuggorna är från Isadora, men jag måste säga att jag är besviken. De var inte lika fina som när man provade dem på handen. Men men, tji fick jag för att försöka ge mig på något billigare smink. I fortsättningen håller jag mig till Färg & Lancome !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0