Teint idole ultra.



Idag har jag varit in på jobbet, som jag inte varit på på ungefär 2 veckor. Jag har till och med drömt mardrömmar om att de gjort om allting där inne så när jag kom till jobbet hittade jag ingenting och det var som en laburint in till kassorna, och när jag väl lyckades komma fram till kassan så kom jag inte ihåg hur man gjorde. Konstiga drömmar man drömmer ibland. Men, de hade faktiskt gjort om lite grann. Men det var så fint ! :)
När jag gick in där idag så insåg jag verkligen hur roligt jag tycker att det är att jobba där. Jag får vara nära allt det som jag brinner för - makeupen. Och personalen är helt underbara. I helgen är det min tur att jobba igen och tro det eller ej, men jag ser faktiskt fram emot det.
Hur som helst, den största anledningen till att jag gick in där idag var för att köpa Lancome's foundation som är den bästa foundationen jag använt. Jag hade en 20 %-rabatt check så det var lika bra att passa på nu. Speciellt med tanke på att jag velat ha den hur länge som helst !

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Lite credd till dig för en inspirationsblogg med sjukt fina sminkningar och bilder (!) - som även innehåller personliga texter och djupare tankar.

2010-09-18 @ 03:08:34
URL: http://www.lillasysterdeluxe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0