2011-04-05



Nu är jag tillbaka efter en underbar helg med A-c. Så roligt att träffa henne igen. ♥

Idag har jag jobbat. Jobbar imorgon igen, sen är jag ledig torsdag & fredag. Då hoppas jag på fiiiiint väder !

Och jag är så sugen på att färga håret, igen. Men denna gång ska jag inte göra något spontant och ogenomtänkt. Men mitt hår är så "kort" nu så jag har bosatt mig i toffs, så det känns inte riktigt värt att slänga ut massa pengar på ett frisörbesök nu. Men vi får se när jag har bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: a-c

Du är så fin! :) Jag hade det jättebra hos dig. Mycket bättre än just nu för jag har en "dipp" men förhoppningsvis går den snart över. Helst idag :) Hoppas du mår bra! Kram <3

2011-04-06 @ 15:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0