Dagens look - enoying.



Dagens make fick bli en lätt ögonmakeup med enbart eyeliner & mascara. Och sen röda läppar, som jag tog bort direkt jag kom till jobbet. Tråkig jag är då. Men jag trivdes inte riktigt i så färgstarka läppar idag.

Nu har jag tagit en dusch, gjort hårinpackning och skrubbat kroppen, skönt ! Nu ska jag fixa naglarna också. Imorgon bitti blir det tidig morgon och Kanebo-kurs på jobbet. Typiskt att det ska vara den dagen jag egentligen är ledig, men det är valfritt och självklart väljer jag att vara med för att få lite mer kött på benen :)

För övrigt så är jag rätt less på det mesta nu. Trött på folk som bara utnyttjar en och hör av sig när de inte har något bättre för sig. Jag ska alltid fråga alla andra om de vill följa med på saker men det är då fan aldrig nån som gör detsamma. Vid sånna här tillfällen tackar jag gudarna för att jag har ett underbart jobb att fördriva tiden med !

Nej fixa naglar var det. Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0