Dagens look - where'd you go, i miss you so...



Idag var första gången på länge som jag hade helt utsläppt hår ! Tog mig tid i morse och lockade det lite så då kändes det mycket bättre än att ha det helt utsläppt. Har ni några förslag på bra stylingprodukter ?! Jag tycker håret blir så risigt efter hårspray osv som jag alltid måste ha för att få lockarna att hålla. Mitt hår har en förmåga att tynga ner sig efter bara en kort stund, så har ni några superknep så tas det tacksamt emot ! :) 

För övrigt så trivs jag ganska bra i min nya hårfärg :) Enda minuset är som sagt längden på håret, jag hatar det ! Men jag får göra det bästa av situationen och helt enkelt vänta tills det vuxit ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0