Gårdagens look - in a mood.



Igår blev det firande av lillabror som fyllde hela 20 år ! Det är nu man börjar inse att man faktiskt inte själv är 20 längre ;) Inledde kvällen med mat & tårta ute hos mamma & pappa i Gustafs, och sen hem till Marcus på fest. Någon slags överraskningsfest skulle det vara, alla var där när han kom hem. Vi var tvungna att åka hem och hämta lite grejer först så vi kom lite senare. Men reaktionen på överraskningen hade tydligen varit typ "hej"... Haha ! Trevlig & rolig kväll blev det i alla fall och nu ska jag snart dra iväg till jobbet. Pigg & gla´ ;) Pappa kommer och hämtar mig eftersom jag inte vill köra bil dagen efter. Jag har en princip på det, att hur lite eller mycket jag än dricker så kör jag inte bil dagen efter. Så då är det tur man har snälla föräldrar och morföräldrar som ställer upp och skjutsar ! ♥

Nu ska vi se om jag kan få i Thea lite mat. Annars får hon matas i sprutan när jag kommer hem. Men vore skönt om hon ville börja äta själv nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0