Dagens makeup - I would go through all this pain, take a bullet straight through my brain.



Idag vakande jag långt innan klockan ringde så jag hann både lägga en riktig makeup och fixa håret :) Och idag känns som en bra dag, hoppas det fortsätter så !

Igår hände det något konstigt på jobbet, igen. Det verkar alltid hända när jag & Johanna jobbar tillsammans. Förra gången vi jobbade tillsammans hände det där med den där tjejen som rensade hela lancome-hyllan, och igår slog alla rekord. Jag stod i kassan och hjälpte två damer som skulle handla tillsammans och dela upp köpen osv, när vi ser en kille som kommer ner från rulltrappan och ser ut som en självmordsbombare. Svartklädd, ett sånt där läskigt bälte som det hänger massa konstiga grejer på och en mask som täcker hela ansiktet. Såg skitläskigt ut ! Jag såg mina sista minuter framför mig och nästan förberedde mig på att få ringa nära & kära och säga hejdå, haha ! Jag eller kunderna reagerade genom att inte veta om det var ett skämt eller om det var allvar. Väääldigt obehagligt var det i alla fall och jag var tydligen inte den enda av personalen i gallerian som greppade tag om telefonen och ringde vakt och polis, för att det sen skulle visa sig att det var ett skämt. Hur kass humor får man ha ?! Blir irriterad bara jag tänker på det. Skrämma livet ur halva gallerian, vad är det för nöje med det efter det som hänt den senaste tiden ? Förstår inte riktigt humorn i det hela ! Det gjorde nog inte riktigt vakterna heller med tanke på att de blev nerringda från alla håll och kanter.

Hur som helst, idag är det fredag och sista arbetsdagen och sen är det ledig helg ! :D Ikväll blir det bio och lite mat ute och sen imorgon blir det Hela huset, roligt ska det bli ! Hoppas på en bra helg utan drama ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jag råka "ramla in" på din blogg när jag satt å googla runt på vardags sminkning för blåa ögon.



Så tänkte fråga dig, vilka färger är bäst som vardagssmink?

2011-02-28 @ 19:23:14
URL: http://j-its-my-life.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0